Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

1ο ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΡΑΛΛΥ ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ: ΜΕΤΑ ΤΟ 1ο ΣΚΕΛΟΣ

Ολοκληρώθηκε το 1ο σκέλος του αγώνα, με το μικτό πλήρωμα των Βασιλειάδη-Βαρουξή (Citroen AX) να επικρατεί και στις δυο ειδικές. Ο οδηγός από τη Χαλκίδα έχτισε μια διαφορά 10 δλ. από τους δεύτερους Γύζη-Γύζη (Renault Clio Williams). Το τοπικό πλήρωμα του Renault προηγείται παράλληλα και στα δικίνητα. Τρίτοι ακολουθούν οι Καρπάνος-Καρπάνος από την Πάτρα με το Lancer 10ης γενιάς, 14 δλ. από την κορυφή. Δεύτεροι στην F2, είναι το πλήρωμα των Κοπανάκη-Φαρμάκη, με το Opel Astra G, με τους Τασιόπουλο-Καρούσο να ολοκληρώνουν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας. Στα ιστορικά, τώρα, με ιδιαίτερη άνεση προηγούνται οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με  Porsche 911 RSR. Ήταν ταχύτεροι τόσο στο Γυμνό, όσο και στο Τραχήλι και έχουν «μαξιλαράκι» ασφαλείας 1 λεπτού περίπου από τους Καλύβα-Ψαράκου (Toyota Starlet) που ακολουθούν. Πίσω τους βρίσκονται οι Μ. Σταφυλοπάτης-Μαργέτης με Ford Escort MK1.
Να σημειωθεί πως η πρώτη ειδική σημαδεύτηκε από το ατύχημα των Αμαξόπουλου-Ρέντη, οι οποίοι στο 2ο χιλιόμετρο βγήκαν εκτός δρόμου με το Peugeot 205. Το πλήρωμα είναι καλά στην υγεία του. Προκειμένου να καθαριστεί ο δρόμος, επήλθε καθυστέρηση μισής περίπου ώρας στον αγώνα.
Σε λίγο ξεκινάει το 2ο loop των ειδικών.
Οι 3 πρώτοι οδηγοί δήλωσαν μετά το 1ο loop:
Π. Βασιλειάδης: Δεν κάναμε αρκετές αναγνωρίσεις, οπότε στο 1ο loop στην ουσία, τσεκάραμε τις σημειώσεις μας. Οι ειδικές ήταν γλιστερές, ιδιαίτερα η πρώτη. Επιδιώκουμε να το διασκεδάσουμε και αυτό κάνουμε.
Ι. Γύζης: Οι ειδικές είναι πολύ ωραίες, ιδιαίτερα αντρικές θα έλεγα. Η πρώτη γλιστρούσε. Είμαι ικανοποιημένος με το ρυθμό μας και στοχεύουμε να τερματίσουμε και να το ευχαριστηθούμε. Σε καμία περίπτωση δε θέλουμε να το ρισκάρουμε.
 Ν. Καρπάνος: Ιδιαίτερα γλιστερές οι ειδικές. Κάναμε λάθος επιλογή ελαστικών στις πρώτες. Θα το διορθώσουμε και ευελπιστώ να πάμε καλύτερα στη συνέχεια.


Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ            
Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου