Ολοκληρώθηκε το 1ο
σκέλος του αγώνα, με το μικτό πλήρωμα των Βασιλειάδη-Βαρουξή (Citroen AX) να επικρατεί και στις δυο
ειδικές. Ο οδηγός από τη Χαλκίδα έχτισε μια διαφορά 10 δλ. από τους δεύτερους
Γύζη-Γύζη (Renault Clio Williams).
Το τοπικό πλήρωμα του Renault προηγείται παράλληλα και στα δικίνητα. Τρίτοι ακολουθούν οι
Καρπάνος-Καρπάνος από την Πάτρα με το Lancer 10ης γενιάς, 14 δλ. από την κορυφή. Δεύτεροι
στην F2, είναι το
πλήρωμα των Κοπανάκη-Φαρμάκη, με το Opel Astra G, με τους Τασιόπουλο-Καρούσο να ολοκληρώνουν την πρώτη τριάδα
της κατηγορίας. Στα ιστορικά, τώρα, με ιδιαίτερη άνεση προηγούνται οι
Μανδρούκας-Τσάδαρης με Porsche 911 RSR. Ήταν ταχύτεροι τόσο στο Γυμνό, όσο
και στο Τραχήλι και έχουν «μαξιλαράκι» ασφαλείας 1 λεπτού περίπου από τους
Καλύβα-Ψαράκου (Toyota Starlet)
που ακολουθούν. Πίσω τους βρίσκονται οι Μ. Σταφυλοπάτης-Μαργέτης με Ford Escort MK1.
Να σημειωθεί πως η πρώτη ειδική
σημαδεύτηκε από το ατύχημα των Αμαξόπουλου-Ρέντη, οι οποίοι στο 2ο
χιλιόμετρο βγήκαν εκτός δρόμου με το Peugeot 205. Το πλήρωμα είναι καλά στην υγεία του. Προκειμένου να
καθαριστεί ο δρόμος, επήλθε καθυστέρηση μισής περίπου ώρας στον αγώνα.
Σε λίγο ξεκινάει το 2ο
loop των
ειδικών.
Οι 3 πρώτοι οδηγοί δήλωσαν μετά
το 1ο loop:
Π. Βασιλειάδης: Δεν κάναμε αρκετές αναγνωρίσεις, οπότε στο 1ο loop στην
ουσία, τσεκάραμε τις σημειώσεις μας. Οι ειδικές ήταν γλιστερές, ιδιαίτερα η
πρώτη. Επιδιώκουμε να το διασκεδάσουμε και αυτό κάνουμε.
Ι. Γύζης: Οι ειδικές είναι πολύ ωραίες, ιδιαίτερα αντρικές θα
έλεγα. Η πρώτη γλιστρούσε. Είμαι ικανοποιημένος με το ρυθμό μας και στοχεύουμε
να τερματίσουμε και να το ευχαριστηθούμε. Σε καμία περίπτωση δε θέλουμε να το
ρισκάρουμε.
Ν. Καρπάνος: Ιδιαίτερα
γλιστερές οι ειδικές. Κάναμε λάθος επιλογή ελαστικών στις πρώτες. Θα το
διορθώσουμε και ευελπιστώ να πάμε καλύτερα στη συνέχεια.
Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ
Γραφείο Τύπου
Γραφείο Τύπου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου