Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

ΙΣΤΟΡΙΚΟ RALLY ACROPOLIS, Ε.Δ. ΤΙΘΟΡΕΑΣ: ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ RALLY (Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α.) ΜΕ ΤΟΝ Σ.Ο.Α.Α., ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ POSTS

http://www.historic-racing.gr/index.php?topic=1534.msg18439#msg18439

http://www.historic-racing.gr/index.php?topic=1534.msg18445#msg18445

http://www.historic-racing.gr/index.php?topic=1534.msg18446#msg18446


  Στο δημοφιλές forum Ιστορικών Αυτοκινήτων «Historic Racing”, αναρτήθηκαν πρόσφατα αυτά τα posts, γραμμένα από δύο οδηγούς των οποίων η γνώμη είναι σεβαστή: Ο πρώτος, είναι ο εξαιρετικά έμπειρος και γρήγορος Χ. Πλατής, και ο δεύτερος ο επίσης ταχύτατος Χ. Δάρας, ο οποίος τα τελευταία χρόνια είναι ένας εκ των βασικών «στυλοβατών» των ιστορικών rally sporting, συμμετέχοντας σε όλους τους πρωταθληματικούς αγώνες.
  Και οι δύο αυτοί οδηγοί, έχουν την ίδια άποψη για την Ε.Δ. της Τιθορέας εν όψει του Ιστορικού Ράλλυ Acropolis στις 3-4 Νοεμβρίου, του οποίου η δεύτερη («χωμάτινη») μέρα αποτελεί αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ραλλύ. Άρα, στην περίπτωση αυτή ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η συνεργασία και η κοινή θέση όλων των οδηγών των Sporting κατηγοριών, είτε συμμετέχουν με «σύγχρονα» είτε με ιστορικά αυτοκίνητα.
  Υπήρξε από διετίας μια «διαφωνία» και συζήτηση για το αν ο –τότε– νεοϊδρυθείς Σύνδεσμος Οδηγών Ιστορικών Αυτοκινήτων-Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. ήταν πράγματι αναγκαίος, ή αν οι οδηγοί Ιστορικών θα μπορούσαν –και θα έπρεπε– να εγγραφούν (και να εκπροσωπούνται) στον Σ.Ο.Α.Α. Η άποψή μας είναι ότι οπωσδήποτε υπάρχουν ιδιαιτερότητες στις Ιστορικές εκδηλώσεις (π.χ. regularity), οι αγώνες Sporting όμως, που γίνονται σε κοινές διαδρομές και με προδιαγραφές ασφαλείας F.I.A., δεν μπορούν να διαχωριστούν σε «ιστορικούς και μη», και απαιτούν κοινή εκπροσώπηση. Το αν αυτή θα γίνει/γίνεται από τον Σ.Ο.Α.Α., ή με συνεργασία Σ.Ο.Α.Α. και Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α., δεν είναι το μείζον, όχι τουλάχιστον σε περιπτώσεις σαν την Ε.Δ. Τιθορέας του επερχόμενου Ιστορικού Acropolis, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν έγκαιρες και έγγραφες προειδοποιήσεις και επισημάνσεις οδηγών όπως ο κ. Χ. Πλατής, των οποίων η άποψη και η εμπειρία δεν αμφισβητείται από κανέναν.
  Σημειώνουμε τέλος ό,τι και οι δύο οδηγοί (Χ. Πλατής και Χ. Δάρας) προτρέπουν τον Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. να παρέμβει επί του θέματος, ενώ ο νεώτερος και «φρεσκότερος» στα αγωνιστικά πράγματα κ. Δάρας, προεξοφλεί την… αδιαφορία του Σ.Ο.Α.Α., καταλήγοντας: «… από τον Σοαα δεν περιμένω τίποτα». 
  Ιδού λοιπόν η ευκαιρία και η υποχρέωση για το νέο Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α. (και βέβαια, για το απερχόμενο του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α., το οποίο, ας σημειωθεί, δεν είχε την Ε.Δ. Τιθορέας στην ατζέντα της πρόσφατης συνάντησής του με την Οργανωτική Επιτροπή του Ι.Ρ.Α., αλλά, βασικά, το παράβολο συμμετοχής): Ας συναντηθούν άμεσα τα Προεδρεία των δύο Συνδέσμων, γιατί η ασφάλεια των οδηγών δεν διαχωρίζεται σε «ιστορική» και σε «σύγχρονη»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου