Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 3 ΚΑΙ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ: ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΟΡ!


  Ανοιξιάτικος θα είναι ο καιρός αυτό το Σαββατοκύριακο, με ήλιο και θερμοκρασίες που θα φτάνουν ακόμα και τους 25ο C. Έτσι,  οι δύο σημαντικότεροι αγώνες, δηλαδή το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (που η δεύτερη ημέρα του υπολογίζεται για το 48ο Πρωτάθλημα Ράλλυ) και ο τρίτος αγώνας του Πρωταθλήματος Ταχύτητος στο αεροδρόμιο της Τρίπολης, θα εξελιχθούν σε ιδανικές συνθήκες, τόσο για τους συμμετέχοντες, όσο για τους θεατές.
  Στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, στην κατηγορία Sporting, οι συμμετοχές από το εξωτερικό δεν είναι πολλές αλλά δυνατές, ενώ πεδίο δόξης λαμπρό ανοίγεται για τους Έλληνες οδηγούς, οι οποίοι έχουν τις δυνατότητες να αναδειχθούν νικητές και σε επίπεδο Γενικής, όπως εξ’ άλλου έχει συμβεί και στο πρόσφατο παρελθόν. Στην Regularity, είναι σίγουρο ότι η πρωτιά θα παιχτεί ανάμεσα σε Ελληνικά πληρώματα, όπως και πέρυσι, ενώ θα πρέπει να περιμένουμε τα αποτελέσματα των πρώτων Ε.Δ. για να διαπιστώσουμε εάν θα υπάρξουν ξανά οι «εξωπραγματικές» επιδόσεις του 2011, όπου σε μεγάλες Ε.Δ. των 7, 8 ή και 10 χλμ. αρκετά πληρώματα (και όχι μόνο ένα ή δύο) πετύχαιναν μηδενικές αποκλίσεις από τον ιδανικό χρόνο, κάτι που δεν έγινε μόνο μία φορά αλλά σε πολλές ειδικές. Αυτό, δεν επανελήφθη σε άλλους αγώνες Regularity, οπότε μένει να διαπιστώσουμε αν κάτι ιδιαίτερο συμβαίνει στο Ιστορικό Ακρόπολις, ή αν οι επιδόσεις του 2011 ήταν συγκυριακές. (Να ξεκαθαρίσουμε ότι αυτή είναι γενική εικόνα και δεν αφορά κάποιο ή κάποια πληρώματα).
  Το 48ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χωμάτινων Ράλλυ ολοκληρώνεται με τον αγώνα της Κυριακής, όπου όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενη ανάρτηση, πολλά θα κριθούν στην γρήγορη και δυνάμει επικίνδυνη (λόγω πολλών διασταυρώσεων που είναι δύσκολο να φυλαχτούν σωστά) Ε.Δ. Τιθορέας. Εκεί οι έμπειροι οδηγοί ίσως να αντιμετωπίσουν προβλήματα, γιατί η γνώση και ο κοινός νους πιθανόν να μην τους επιτρέψουν να κινηθούν όσο γρήγορα θα μπορούσαν. Αλλά, στους αγώνες οι διαδρομές είναι ίδιες για όλους, οπότε τα πολλά λόγια είναι περιττά.
  Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητος συνεχίζεται πολύ δυνατά στην Τρίπολη με τον τρίτο αγώνα της χρονιάς, όπου  η κατηγορία Sport έχει τις λιγότερες συμμετοχές, ενώ η Open και η Formula Saloon έχουν 18 και 15 συμμετοχές αντίστοιχα, κυρίως χάρις στην κινητοποίηση των δυναμικών λεσχών της Τρίπολης και της Καλαμάτας, που ούτε λίγο ούτε πολύ έχουν συνολικά… 23 συμμετοχές σ’ αυτόν τον αγώνα (μαζί με τα ντουμπλαρίσματα), οπότε μπορούμε να πούμε χωρίς καμμία επιφύλαξη ότι για μία ακόμη χρονιά οι αγωνιστικές Λέσχες Τρίπολης και Καλαμάτας σώζουν το Πρωτάθλημα Ταχύτητος! Και ελπίζουμε να το θυμηθεί αυτό η Αρχή του Σπορ, και συγκεκριμένα η «τριμελής» ΕΘΕΠΑ της ΟΜΑΕ, η οποία ας μην ξεχνάμε ότι πέρυσι τέτοιο καιρό «έκοψε» τη δημοφιλέστατη ανάβαση Αχλαδόκαμπου της Α.Λ. Τρίπολης επειδή… ήταν χαλασμένο το Fax της και άργησε να στείλει το αίτημα! Ο κ. Ν. Πασαλής, που είναι μέλος και των Επιτροπών, και της ΕΘΕΠΑ, αλλά και της διοργανώτριας Λέσχης του αγώνα ταχύτητος Start Line, αυτή τη φορά θα πρέπει να σταθεί πιο συνεπής απέναντι στις Λέσχες που στηρίζουν  και τους αγώνες «του» (σαν οργανωτού) και τα Πρωταθλήματά «του» (σαν Αρχή του Σπορ).
  Ιδανικές οι συνθήκες λοιπόν για τον αγώνα  ταχύτητος της Τρίπολης, όπου ένας στόλος Ford Sierra θα βοηθήσει τα (δύο;) τετρακίνητα να καταλάβουν τις πρώτες θέσεις σε ένα γεμάτο grid, χωρίς, δυστυχώς, να έχουν την δική τους κατηγορία Επάθλου, όπως γίνεται στις αναβάσεις. Αυτός είναι ο λόγος, δηλαδή η έλλειψη μιάς «δικής τους» κατηγορίας, που πολλά αυτοκίνητα συμμετέχουν και στην Formula Saloon, «διώχνοντας» με την σειρά τους τις νέες συμμετοχές που υποτίθεται ότι αυτή η κατηγορία θα συγκέντρωνε. Προς το παρόν, η δίψα των οδηγών πίστας για αγώνες αλλά, και κυρίως, η «πανστρατιά» των Λεσχών Τρίπολης και Καλαμάτας, κατάφερε να συγκεντρώσει τις πολλές συμμετοχές που εγγυώνται έναν αγώνα γεμάτο χρώμα και ήχο, ασχέτως νικητών (στην πίστα πάντα κερδίζει ο ταχύτερος συνδυασμός οδηγού και αυτοκινήτου). Για το 2013 όμως, θα πρέπει κάθε «ομάδα» αυτοκινήτων να έχει και βαθμολογικό ενδιαφέρον για να συμμετάσχει, ακριβώς όπως γίνεται στις αναβάσεις, διαφορετικά το πρωτάθλημα ταχύτητας θα αντιμετωπίσει δυσκολίες, εάν φυσικά γίνουν 5 ή 6 αγώνες και όχι μόνο 3 μέσα σε 11 μήνες όπως συνέβη φέτος. Η Αρχή του Σπορ θα έπρεπε μέχρι τώρα να έχει ανακοινώσει τις προθέσεις της για τυχόν αλλαγές σε κανονισμούς και πρόγραμμα (π.χ. μικτό πρωτάθλημα ταχύτητας-αναβάσεων, ή διπλοί αγώνες ταχύτητος), ώστε να υπάρξει αρκετός χρόνος για συζήτηση ή και προετοιμασία εκ μέρους  των οδηγών, των μηχανικών και των χορηγών τους. Αυτά προς το παρόν, και μέχρι τη Δευτέρα που θα επανέλθουμε με τις περιγραφές, ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες, και καλή απόλαυση στους θεατές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου