Τελικά 42 οδηγοί συμμετείχαν στις δοκιμές της ανάβασης Αιγείρας (Α' σκέλος), ενώ στις επόμενες δύο σειρές ανέβαιναν όλο και λιγότεροι, φτάνοντας τους 30 στο Γ' σκέλος. Ταχύτερο χρόνο της ημέρας είχε ο Λ. Κύρκος με το Ford Escort WRC και 2'.05'', ακολουθούμενος από τον Λιώρη, επίσης με Escort WRC και 2'.09''.
Οι 42 εκκινήσαντες των δοκιμών (έναντι των 52 που είχαν ανακοινωθεί στις συμμετοχές από την ΦΙΛΜΠΑ), είναι ένα ικανοποιητικό νούμερο, αν λάβει κανείς υπόψιν το προχωρημένο της εποχής αλλά και το ότι φέτος τα νούμερα συμμετοχών ήταν αισθητά χαμηλότερα σε σχέση ακόμα και με το- επίσης "μνημονιακό"- 2011. Συγκεκριμένα το πρωτάθλημα αναβάσεων είναι το μοναδικό που εξελίχθηκε κανονικά, εκτός της κατηγορίας των Ιστορικών που δεν συμπληρώθηκε, παρ'όλα αυτά όμως στον πρώτο αγώνα που ήταν η Ριτσώνα τον Μάρτιο, υπήρξαν μόνο... 64 συμμετοχές! Στον δεύτερο αγώνα στη δημοφιλέστατη Κύμη που έγινε τον Απρίλιο, οι συμμετοχές ήταν - συγκριτικά με άλλες χρονιές- ελάχιστες, φτάνοντας μόλις τις 49! Στον πρώτο αγώνα της Πάτρας, στο Πλατάνι- Πιτίτσα είχαμε 51 συμμετοχές. Στον Ομαλό τον Σεπτέμβριο, οι συμμετοχές ήταν 53. Μόνο στον πέμπτο αγώνα, στην Πορταριά τον Οκτώβριο και χάρις στην κινητοποίηση των οδηγών του Βόλου οι συμμετοχές ανέβηκαν στις 72. Και ας μην ξεχνάμε ότι το Ράλλυ Σπριντ Ριτσώνας μετά βίας ξεπέρασε τις 30 συμμετοχές! Έτσι οι 42 εκκινήσαντες στην Αιγείρα είναι ένα "αναμενόμενο" νούμερο, για έναν αγώνα που γίνεται εξ' αναβολής, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την "τεταμένη" ατμόσφαιρα που αναπτύχθηκε στο παρελθόν λόγω ενεργειών και δηλώσεων στελεχών της Λέσχης, και την φυσιολογική δυσαρέσκεια που δημιουργήθηκε ανάμεσα στους οδηγούς, ορισμένοι εκ των οποίων δεν την έχουν ξεχάσει/συγχωρήσει (πάντως, εάν η ανάβαση εξελιχθεί φυσιολογικά, το συμβάν θα πρέπει να περάσει στην ιστορία γιατί ο χώρος δεν έχει πλέον την πολυτέλεια για τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις, ακόμα και αν είναι δικαιολογημένες).
Για τα αποτελέσματα των δοκιμών ΕΔΩ.
Οι 42 εκκινήσαντες των δοκιμών (έναντι των 52 που είχαν ανακοινωθεί στις συμμετοχές από την ΦΙΛΜΠΑ), είναι ένα ικανοποιητικό νούμερο, αν λάβει κανείς υπόψιν το προχωρημένο της εποχής αλλά και το ότι φέτος τα νούμερα συμμετοχών ήταν αισθητά χαμηλότερα σε σχέση ακόμα και με το- επίσης "μνημονιακό"- 2011. Συγκεκριμένα το πρωτάθλημα αναβάσεων είναι το μοναδικό που εξελίχθηκε κανονικά, εκτός της κατηγορίας των Ιστορικών που δεν συμπληρώθηκε, παρ'όλα αυτά όμως στον πρώτο αγώνα που ήταν η Ριτσώνα τον Μάρτιο, υπήρξαν μόνο... 64 συμμετοχές! Στον δεύτερο αγώνα στη δημοφιλέστατη Κύμη που έγινε τον Απρίλιο, οι συμμετοχές ήταν - συγκριτικά με άλλες χρονιές- ελάχιστες, φτάνοντας μόλις τις 49! Στον πρώτο αγώνα της Πάτρας, στο Πλατάνι- Πιτίτσα είχαμε 51 συμμετοχές. Στον Ομαλό τον Σεπτέμβριο, οι συμμετοχές ήταν 53. Μόνο στον πέμπτο αγώνα, στην Πορταριά τον Οκτώβριο και χάρις στην κινητοποίηση των οδηγών του Βόλου οι συμμετοχές ανέβηκαν στις 72. Και ας μην ξεχνάμε ότι το Ράλλυ Σπριντ Ριτσώνας μετά βίας ξεπέρασε τις 30 συμμετοχές! Έτσι οι 42 εκκινήσαντες στην Αιγείρα είναι ένα "αναμενόμενο" νούμερο, για έναν αγώνα που γίνεται εξ' αναβολής, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την "τεταμένη" ατμόσφαιρα που αναπτύχθηκε στο παρελθόν λόγω ενεργειών και δηλώσεων στελεχών της Λέσχης, και την φυσιολογική δυσαρέσκεια που δημιουργήθηκε ανάμεσα στους οδηγούς, ορισμένοι εκ των οποίων δεν την έχουν ξεχάσει/συγχωρήσει (πάντως, εάν η ανάβαση εξελιχθεί φυσιολογικά, το συμβάν θα πρέπει να περάσει στην ιστορία γιατί ο χώρος δεν έχει πλέον την πολυτέλεια για τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις, ακόμα και αν είναι δικαιολογημένες).
Για τα αποτελέσματα των δοκιμών ΕΔΩ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου