Ενώ το Σάββατο οι δοκιμές έγιναν χωρίς βροχή (66 εκκινήσαντες) και η οργάνωση κατάφερε να ολοκληρώσει και τα τρία σκέλη ικανοποιώντας τους αγωνιζόμενους, την Κυριακή η νεροποντή που έπληξε την Αττική, ταλαιπώρησε οδηγούς και θεατές με πολύ νερό στο Α σκέλος. Στο Β το οδόστρωμα φάνηκε ακόμα και να στεγνώνει κατά τόπους, παραμένοντας ωστόσο υγρό, ενώ κατά περιόδους έβρεχε, κάτι που όπως είναι φυσικό, κάποιους ευνόησε και κάποιους όχι, 'Ετσι, ενώ στο Α σκέλος οι συνθήκες ήταν το ίδιο κακές για όλους, στο Β άλλοι βρήκαν περισσότερο κι άλλοι λιγότερο βρεγμένα κομμάτια, ενώ υπήρξαν και μερικοί που ίσως ξεγελάστηκαν πρόσκαιρα απο το οδόστρωμα με αποτέλεσμα να έχουν γλυστρήματα τα οποία και καθόρισαν τα τελικά αποτελέσματα. Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε όλοι, είναι να συγχαρούμε τους οδηγούς, τους οργανωτές και φυσικά τους κριτές, για ένα δύσκολο διήμερο σε μια καινούργια ανάβαση, που ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Όσο για τους θεατές, μπράβο σ' αυτούς που ήρθαν και κατανόηση σε όσους φοβήθηκαν τον καιρό, εξ' αιτίας του οποίου η νέα ανάβαση δεν έδειξε την πραγματική δυναμική της. Του χρόνου πάλι.
Στα του αγώνα, οι διακριθέντες ήταν όντως αυτοί που νίκησαν στις κατηγορίες τους. Στα Ιστορικά όμως, στην επίσημη σελίδα της ΟΜΑΕ δεν υπάρχουν τελικά αποτελέσματα, παρά μόνο οι χρόνοι των δύο σκελών. Γιατί αυτό; Μήπως επειδή η ανάβαση αυτή δεν προέβλεπε κατηγορία Ιστορικών (για το Πρωτάθλημα που δεν έγινε) και αρχικά υπήρχε η σκέψη να τοποθετηθούν, βάσει κανονισμού, στην Ε; Εν πάση περιπτώσει, αν πρόκειται για πρόβλημα του συστήματος ας το επανορθώσουν και σύντομα, γιατί είναι κρίμα το να μην βλέπουν τα ονόματά τους στα αποτελέσματα οι έξη αυτοί οδηγοί. Ως προς την κατάταξη, και εδώ οι αλλαγές του καιρού ανακάτεψαν την τράπουλα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι η τελική κατάταξη δεν είναι "δίκαια", γιατί σ' αυτές τις περιπτώσεις δεν κάνεις συμβόλαια με τα σύννεφα, ενώ και τα λάθη πληρώνονται. Αν λοιπόν οι αθροίσεις μας είναι σωστές, πρώτος στα Ιστορικά είναι ο Β. Γεωργούλας, δεύτερος ο επανεμφανισθείς μετά απο 20 χρόνια Χ. Μανουσαρίδης (με το λιγότερο δυνατό εκ των τεσσάρων Escort) και τρίτος ο Γ. Κατσαρός που είχε ένα καταστροφικό Β σκέλος.
Πριν κλείσουμε, πρέπει οπωσδήποτε να τονίσουμε (και να θυμίσουμε) για μια ακόμη φορά, ότι στο τέλος του 2011 οι "φωστήρες" της ΕΛΠΑ στους οποίους ο τότε αλλά και ο νυν Πρόεδρος της ΕΠΑ (τότε ΕΘΕΑ) είχε καλή τη πίστη αναθέσει την Επιτροπή Ιστορικών, θέσπισαν...ΤΕΣΣΕΡΑ Πρωταθλήματα και ΔΕΚΑΤΡΙΑ Κύπελλα για τα μόλις 6-7 αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Ταχύτητας και Αναβάσεων! Αποτέλεσμα, το να μην μετράει ποτέ καμμία κατηγορία, παρ' ότι συνέπτυξαν τις χρονολογικές κατηγορίες σε 1-2 και 3-4. Τελικά, δεν έγινε Πρωτάθλημα ούτε το 2012 ούτε και φέτος το 2013, ενώ Ιστορικά εμφανίσθηκαν μόνο στην Ριτσώνα, στον Αχλαδόκαμπο και στα Δερβενοχώρια, χωρίς και πάλι να συμπληρώνουν κατηγορία. Ελπίζουμε λοιπόν τώρα που η ΕΠΑ της Ομοσπονδίας πλέον, έχει "απαλλαγεί" από ορισμένα "βαρίδια" της ΕΛΠΑ, να δημιουργήσει Επιτροπή Ιστορικών με τα σωστά βεβαίως άτομα, κάτι που θα δώσει στην κατηγορία νέα πνοή και στους αγώνες γενικά αρκετές σταθερές συμμετοχές.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ www.ethea-live.gr
Στα του αγώνα, οι διακριθέντες ήταν όντως αυτοί που νίκησαν στις κατηγορίες τους. Στα Ιστορικά όμως, στην επίσημη σελίδα της ΟΜΑΕ δεν υπάρχουν τελικά αποτελέσματα, παρά μόνο οι χρόνοι των δύο σκελών. Γιατί αυτό; Μήπως επειδή η ανάβαση αυτή δεν προέβλεπε κατηγορία Ιστορικών (για το Πρωτάθλημα που δεν έγινε) και αρχικά υπήρχε η σκέψη να τοποθετηθούν, βάσει κανονισμού, στην Ε; Εν πάση περιπτώσει, αν πρόκειται για πρόβλημα του συστήματος ας το επανορθώσουν και σύντομα, γιατί είναι κρίμα το να μην βλέπουν τα ονόματά τους στα αποτελέσματα οι έξη αυτοί οδηγοί. Ως προς την κατάταξη, και εδώ οι αλλαγές του καιρού ανακάτεψαν την τράπουλα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι η τελική κατάταξη δεν είναι "δίκαια", γιατί σ' αυτές τις περιπτώσεις δεν κάνεις συμβόλαια με τα σύννεφα, ενώ και τα λάθη πληρώνονται. Αν λοιπόν οι αθροίσεις μας είναι σωστές, πρώτος στα Ιστορικά είναι ο Β. Γεωργούλας, δεύτερος ο επανεμφανισθείς μετά απο 20 χρόνια Χ. Μανουσαρίδης (με το λιγότερο δυνατό εκ των τεσσάρων Escort) και τρίτος ο Γ. Κατσαρός που είχε ένα καταστροφικό Β σκέλος.
Πριν κλείσουμε, πρέπει οπωσδήποτε να τονίσουμε (και να θυμίσουμε) για μια ακόμη φορά, ότι στο τέλος του 2011 οι "φωστήρες" της ΕΛΠΑ στους οποίους ο τότε αλλά και ο νυν Πρόεδρος της ΕΠΑ (τότε ΕΘΕΑ) είχε καλή τη πίστη αναθέσει την Επιτροπή Ιστορικών, θέσπισαν...ΤΕΣΣΕΡΑ Πρωταθλήματα και ΔΕΚΑΤΡΙΑ Κύπελλα για τα μόλις 6-7 αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Ταχύτητας και Αναβάσεων! Αποτέλεσμα, το να μην μετράει ποτέ καμμία κατηγορία, παρ' ότι συνέπτυξαν τις χρονολογικές κατηγορίες σε 1-2 και 3-4. Τελικά, δεν έγινε Πρωτάθλημα ούτε το 2012 ούτε και φέτος το 2013, ενώ Ιστορικά εμφανίσθηκαν μόνο στην Ριτσώνα, στον Αχλαδόκαμπο και στα Δερβενοχώρια, χωρίς και πάλι να συμπληρώνουν κατηγορία. Ελπίζουμε λοιπόν τώρα που η ΕΠΑ της Ομοσπονδίας πλέον, έχει "απαλλαγεί" από ορισμένα "βαρίδια" της ΕΛΠΑ, να δημιουργήσει Επιτροπή Ιστορικών με τα σωστά βεβαίως άτομα, κάτι που θα δώσει στην κατηγορία νέα πνοή και στους αγώνες γενικά αρκετές σταθερές συμμετοχές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου