Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013

ATHENS RALLY SPRINT: ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, ΛΙΓΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΘΕΑΜΑ, «ΑΣΑΦΗΣ» ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΕΚΒΑΣΗ

  Έγινε με επιτυχία, χωρίς απρόοπτα και με πολλές συμμετοχές (85 στην 1η Ειδική), το Athens Rally Sprint από μια ομάδα σωματείων και λεσχών προσκείμενων στην ΕΛΟΑΑΜ. Η πολύ καλή ιδέα της χρήσης των απέραντων εγκαταστάσεων του παλαιού αεροδρομίου του Ελληνικού, δεν φάνηκε να «λειτουργεί» προς όφελος του θεάματος, γιατί μόνο κατ’ όνομα ο αγώνας αυτός έμοιαζε με Rally Sprint. Τα αυτοκίνητα, εκτός του ότι προσπαθούσαν συνεχώς να βρουν που ακριβώς πηγαίνει η διαδρομή, φαίνονταν «ξένα» μέσα στο εντελώς επίπεδο περιβάλλον των εγκαταλελειμένων Ολυμπιακών εγκαταστάσεων, και δεν υπήρχε η σαφής αναφορά του δασικού, ορεινού ή επαρχιακού δρόμου, όπου τα οχήματα μπορούν να κινηθούν πολύ πιο γρήγορα, οι ταχύτητες να φαίνονται υψηλότερες λόγω του στενού οδοστρώματος και οι θεατές να απολαμβάνουν συνδυασμό αγώνα και βουνού. Στο «τεχνητό» περιβάλλον του αεροδρομίου, η προσπάθεια επίτευξης ταχύτερου χρόνου δεν βοηθούσε το θέαμα, γιατί ας μην ξεχνάμε ότι στις «Gymcana» που γίνονται σε τέτοιες περιοχές, οι οδηγοί δεν επιδιώκουν χρόνο αλλά θέαμα, το ίδιο δε συμβαίνει και με τους αγώνες drift, που προσφέρουν εντυπωσιακό θέαμα ακόμα και σε ένα εντελώς γυμνό ασφάλτινο γήπεδο. Εν πάση περιπτώσει, γεγονός είναι ότι τα 85 πληρώματα (18 εκ των οποίων έτρεξαν στα Ιστορικά), ευχαριστήθηκαν οδήγηση, μια και εκτός των αναγνωρίσεων του Σαββάτου έκαναν 31,5 αγωνιστικά χλμ., με μικρό συγκριτικά κόστος.

  Μια βλάβη στο αυτοκίνητο των Π. Καϊτατζή-Γ. Καμμένου στην 2η Ε.Δ. δεν έφερε τον συναγωνισμό κορυφής με τους νικητές της Γενικής Κατάταξης, που ήταν οι Σ. Καμιτσάκης-Φ. Τζεφεράκος. Στα αποτελέσματα που ακολουθούν φαίνονται οι επιδόσεις όλων στα τρία περάσματα, ενώ θα πρέπει να σταθούμε στους χρόνους και την θαυμάσια επίδοση των 3ων Γενικής Δ. Αμαξόπουλου-Μ. Μιχελάκη με Peugeot 205 (που δεν ήταν και από τα πιο γρήγορα, ούτε και από τα πιο καινούρια αυτοκίνητα του αγώνα). Ταχύτατοι επίσης και οι άξιοι 2οι Γενικής του αγώνα, Ν. Ξανθάκος-Μ. Παπαγεωργίου. Στα Ιστορικά οι πολλές κατηγορίες μπερδεύουν την κατάσταση, αλλά ταχύτεροι όλων ήταν οι Ε. Μανδρούκας-Ν. Τσάδαρης, που είχαν και τον απόλυτο χρόνο στην 3η Ειδική με 7’.34. Τώρα, μένει να δούμε αν η διοργανώτρια ομάδα Αθλητικών Σωματείων θα καταφέρει κάτι ακόμα καλύτερο (αν και όχι πιο δύσκολο), δηλαδή το να διοργανώσει τον εξ’ αναβολής πρώτο αγώνα ταχύτητος (που είχε αναλάβει) στην πίστα του αεροδρομίου του Ελληνικού!    AUTOSPORT

Για τα αναλυτικά αποτελέσματα, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου