Όσο και να θέλει η ΟΜΑΕ να επιβάλει αυστηρούς κανόνες στις διαδικασίες του κάθε αγώνα, η οικονομική κρίση τους ανατρέπει. Έτσι, μετά το Athens Rally Sprint όπου οι συμμετοχές ανακοινώθηκαν αργά το βράδυ της Πέμπτης πριν τον αγώνα, έτσι και μία εβδομάδα μετά, στην Ανάβαση Αχλαδόκαμπου, μόλις σήμερα το πρωΐ "ανιχνεύσαμε" τις συμμετοχές, ψάχνοντας στο Internet, στην ιστοσελίδα "motorsport fanatics"!
Ούτε ανακοίνωση για παράταση, ούτε και ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΜΑΕ, ενώ η Αγωνιστική Λέσχη Τρίπολης δεν έχει site και ο συνδιοργανωτής Α.Ο.Π. έχει την ιστοσελίδα του κολλημένη στο 2012 (ή τουλάχιστον αυτό είδαμε εμείς –αν κάνουμε λάθος, συγνώμη). Όλα αυτά, γιατί επιβάλλεται πλέον να ανακοινώνονται μόνο οι συμμετοχές που έχουν πληρώσει το παράβολο (σε τράπεζα ή μετρητοίς). Διαφορετικά, αν η Λέσχη στείλει στην ΟΜΑΕ κατάλογο συμμετοχών, θα πρέπει οπωσδήποτε να επιβαρυνθεί το ασφάλιστρο, ακόμα και αν η συμμετοχή ήταν "δηλωμένη" και όχι "πληρωμένη" (όπως δηλαδή γινόταν μέχρι πέρυσι). Έτσι, οι συμμετοχές επισήμως μπορεί να λήγουν την Παρασκευή της προηγούμενης εβδομάδας ή να παίρνουν παράταση μέχρι την Δευτέρα της εβδομάδας του αγώνα, αλλά στη συνέχεια οι Λέσχες (ή πιό σωστά "Αθλητικά Σωματεία") τρέχουν να ψάχνουν λογαριασμούς καταθέσεων ή ακόμα και να "κυνηγούν" (με την καλή έννοια) ξεχασιάρηδες συμμετέχοντες, προκειμένου να συγκεντρώσουν όλα τα παράβολα πριν στείλουν στην ΟΜΑΕ τις τελικές συμμετοχές. Όλα αυτά είναι απόλυτα κατανοητά, μόνο που θα έπρεπε να γίνουν τα εξής τρία απλά πράγματα από την πλευρά της ΟΜΑΕ, για να διατηρούμε την σοβαρότητά μας:
Ούτε ανακοίνωση για παράταση, ούτε και ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΜΑΕ, ενώ η Αγωνιστική Λέσχη Τρίπολης δεν έχει site και ο συνδιοργανωτής Α.Ο.Π. έχει την ιστοσελίδα του κολλημένη στο 2012 (ή τουλάχιστον αυτό είδαμε εμείς –αν κάνουμε λάθος, συγνώμη). Όλα αυτά, γιατί επιβάλλεται πλέον να ανακοινώνονται μόνο οι συμμετοχές που έχουν πληρώσει το παράβολο (σε τράπεζα ή μετρητοίς). Διαφορετικά, αν η Λέσχη στείλει στην ΟΜΑΕ κατάλογο συμμετοχών, θα πρέπει οπωσδήποτε να επιβαρυνθεί το ασφάλιστρο, ακόμα και αν η συμμετοχή ήταν "δηλωμένη" και όχι "πληρωμένη" (όπως δηλαδή γινόταν μέχρι πέρυσι). Έτσι, οι συμμετοχές επισήμως μπορεί να λήγουν την Παρασκευή της προηγούμενης εβδομάδας ή να παίρνουν παράταση μέχρι την Δευτέρα της εβδομάδας του αγώνα, αλλά στη συνέχεια οι Λέσχες (ή πιό σωστά "Αθλητικά Σωματεία") τρέχουν να ψάχνουν λογαριασμούς καταθέσεων ή ακόμα και να "κυνηγούν" (με την καλή έννοια) ξεχασιάρηδες συμμετέχοντες, προκειμένου να συγκεντρώσουν όλα τα παράβολα πριν στείλουν στην ΟΜΑΕ τις τελικές συμμετοχές. Όλα αυτά είναι απόλυτα κατανοητά, μόνο που θα έπρεπε να γίνουν τα εξής τρία απλά πράγματα από την πλευρά της ΟΜΑΕ, για να διατηρούμε την σοβαρότητά μας:
1) Να αλλάξει για το 2013, λόγω έκτακτων συνθηκών, ο κανονισμός στα άρθρα περί δηλώσεως συμμετοχής και να ορίζει ότι οι συμμετοχές π.χ. κλείνουν την Τρίτη πριν τον αγώνα (με πρόβλεψη μετάθεσης κατά μία ημέρα εάν την συγκεκριμένη Τρίτη είναι εορτή ή για τον οποιονδήποτε λόγο είναι κλειστές οι τράπεζες). 2) Να υποχρεωθούν όλα τα Αθλητικά Σωματεία να στέλνουν κατ' αρχάς τις προσωρινές (την Τρίτη το βράδυ) και στη συνέχεια τις τελικές συμμετοχές (Τετάρτη βράδυ) σε όλα τα ΜΜΕ. Είναι υπόθεση πραγματικά πατήματος ενός μπουτόν στον υπολογιστή. Όχι όπου μας συμφέρει να χρησιμοποιούμε το Internet, και όταν είναι να στείλουμε τις συμμετοχές να θυμόμαστε τα... ταχυδρομικά περιστέρια!
3) Να βελτιώσει ΑΜΕΣΑ και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ τον επίσημο ιστότοπό της η ΟΜΑΕ, ώστε να υπάρχει μιά στοιχειώδης αλλά άμεση ενημέρωση των ενδιαφερομένων. Δηλαδή, ακόμα και οι προσωρινές συμμετοχές που αναρτούμε εδώ, να υπήρχαν και εκεί! Με ποιά λογική πρέπει οι δημοσιογράφοι να τις ψάχνουν στον φίλο του φίλου που έχει ένα φίλο που "γράφει" σε ένα forum; Πιστεύουμε ότι υπάρχουν αρκετοί δημοσιογράφοι που θα αναλάμβαναν ευχαρίστως να παρέχουν ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ (δηλαδή χωρίς αμοιβή), τις υπηρεσίες τους στην ΟΜΑΕ, απλώς "πατώντας μερικά κουμπιά" και στέλνοντας ενημερωτικό υλικό προς ανάρτηση στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας.
Στα του αγώνα τώρα, βλέπουμε 60 ενδιαφέρουσες συμμετοχές (νούμερο καλό, και για την εποχή και για την οικονομική κατάσταση), με 7 Ιστορικά αυτοκίνητα ανάμεσά τους. Οι "πρωταγωνιστές" των κατηγοριών είναι όλοι εκεί, άλλοι με έναν αντίπαλο, άλλοι με δύο, άλλοι με κανέναν και άλλοι με περισσότερους! Η σχετικά "ανοιχτή", γρήγορη και με καλή άσφαλτο διαδρομή ευνοεί τα δυνατά αυτοκίνητα, οπότε επανέρχεται θέμα "άτυπου" καλύτερου χρόνου, τον οποίο θα κυνηγήσει φυσικά ο Λ. Κύρκος με το Ford Escort WRC, ενώ στην Formula Saloon υπάρχουν δύο ακόμα συμμετοχές ικανές για ρεκόρ: Αυτή του Κ. Πατσουρέα με το δυνατό EVO (που δεν τα κατάφερε σε Κύμη και Ριτσώνα, κατακτώντας όμως με άνεση την κορυφή της κατηγορίας του) και το Audi STW με τον Σ. Κατσίμη, το οποίο δεν είδαμε στη Ριτσώνα λόγω κάποιων τεχνικών προβλημάτων που αντιμετώπισε στις δοκιμές. Περιμένουμε τώρα τις οριστικές συμμετοχές, και μιά πρώτη εικόνα θα έχουμε το Σάββατο μετά τις επίσημες δοκιμές, που προφανώς θα είναι τρεις μιά και ο σχετικά χαμηλός αριθμός των συμμετοχών θα αποτρέψει τις καθυστερήσεις.
3) Να βελτιώσει ΑΜΕΣΑ και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ τον επίσημο ιστότοπό της η ΟΜΑΕ, ώστε να υπάρχει μιά στοιχειώδης αλλά άμεση ενημέρωση των ενδιαφερομένων. Δηλαδή, ακόμα και οι προσωρινές συμμετοχές που αναρτούμε εδώ, να υπήρχαν και εκεί! Με ποιά λογική πρέπει οι δημοσιογράφοι να τις ψάχνουν στον φίλο του φίλου που έχει ένα φίλο που "γράφει" σε ένα forum; Πιστεύουμε ότι υπάρχουν αρκετοί δημοσιογράφοι που θα αναλάμβαναν ευχαρίστως να παρέχουν ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ (δηλαδή χωρίς αμοιβή), τις υπηρεσίες τους στην ΟΜΑΕ, απλώς "πατώντας μερικά κουμπιά" και στέλνοντας ενημερωτικό υλικό προς ανάρτηση στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας.
Στα του αγώνα τώρα, βλέπουμε 60 ενδιαφέρουσες συμμετοχές (νούμερο καλό, και για την εποχή και για την οικονομική κατάσταση), με 7 Ιστορικά αυτοκίνητα ανάμεσά τους. Οι "πρωταγωνιστές" των κατηγοριών είναι όλοι εκεί, άλλοι με έναν αντίπαλο, άλλοι με δύο, άλλοι με κανέναν και άλλοι με περισσότερους! Η σχετικά "ανοιχτή", γρήγορη και με καλή άσφαλτο διαδρομή ευνοεί τα δυνατά αυτοκίνητα, οπότε επανέρχεται θέμα "άτυπου" καλύτερου χρόνου, τον οποίο θα κυνηγήσει φυσικά ο Λ. Κύρκος με το Ford Escort WRC, ενώ στην Formula Saloon υπάρχουν δύο ακόμα συμμετοχές ικανές για ρεκόρ: Αυτή του Κ. Πατσουρέα με το δυνατό EVO (που δεν τα κατάφερε σε Κύμη και Ριτσώνα, κατακτώντας όμως με άνεση την κορυφή της κατηγορίας του) και το Audi STW με τον Σ. Κατσίμη, το οποίο δεν είδαμε στη Ριτσώνα λόγω κάποιων τεχνικών προβλημάτων που αντιμετώπισε στις δοκιμές. Περιμένουμε τώρα τις οριστικές συμμετοχές, και μιά πρώτη εικόνα θα έχουμε το Σάββατο μετά τις επίσημες δοκιμές, που προφανώς θα είναι τρεις μιά και ο σχετικά χαμηλός αριθμός των συμμετοχών θα αποτρέψει τις καθυστερήσεις.
Στην κατηγορία Ιστορικών υπάρχουν 7 συμμετοχές όπως είπαμε, αλλά ανάμεσά τους δεν διακρίναμε κάποιο από τα ονόματα που πρωταγωνιστούν, εκτός βεβαίως της γνωστής Alfasud του Λ. Παπάζογλου, η οποία όμως συμμετέχει σε μιά κατηγορία που σπανίως συμπληρώνει. Επίσης, εκτός των Δ. Οικονόμου με VW GTi και Γ. Καρρά με BMW 2002, δεν υπάρχει άλλος συμμετέχων που να έχει τρέξει σε προηγούμενη Ανάβαση φέτος (δηλαδή στην Ριτσώνα), οπότε ούτως ή άλλως τίθεται ένα θέμα σχετικά με το αν θα μετρήσει –και για ποιούς– βαθμολογικά ο κάθε αγώνας, και αν τελικά θα "ολοκληρωθεί" Πρωτάθλημα Ταχύτητας και Αναβάσεων Ιστορικών. Σε κάθε περίπτωση, η Ανάβαση του Αχλαδόκαμπου είναι ελκυστική, με τις ομορφιές της περιοχής να εγγυώνται ένα απολαυστικό Σαββατοκύριακο "σπορ διακοπών" για τους συμμετέχοντες, οπότε το "αν μετράει" ή όχι η κατηγορία των Ιστορικών, είμαστε σίγουροι ότι πολύ λίγο τους απασχολεί. Εξ' άλλου, ας μην ξεχνάμε ότι κάνουμε σπορ για το σπορ και όχι για τους βαθμούς!
ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
1 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΜΕΚΛΗΣ ΠΑΝΑΓ CITROEN SAXO VTS N2
2 START LINE ΤΖΟΥΒΑΡΑΣ ΛΟΥΚΑΣ CITROEN SAXO VTS N2
3 ΑΣΣΟΑΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΔΙΟΝ PEUGEOT 106 S16 EN2
4 KOMNOΣ NIK CITROEN SAXO VTS N2
5 ΑΣΣΟΑΑ ΠΕΝΕΣΗΣ ΚΩΝ PEUGEOT 106 S16 EN2
6 ΑΛΑ ΤΕΑΜ ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΣΤΡ RENAULT CLIO SPORT N3
7 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΚΑΝΤΖΑΒΕΛΟΣ ΓΕΩ MITSUBISHI EVO IX N4
8 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΛΠΑ ΚΥΡΚΟΣ ΠΑΝ MITSUBISHI EVO IX Ν4
9 ΑΣΣΟΑΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΕΥΘ PEUGEOT 106 RALLY EΑ5
10 START LINE ΝΤΕΚΑ-ΞΗΡΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ PEUGEOT 106 RALLY EΑ5
11 ΑΣΣΟΑΑ ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ ΒΑΣΩ TOYOTA YARIS A5
12 ΑΛΑ ΤΕΑΜ ΜΠΑΤΖΑΝΟΣ ΒΑΣ PEUGEOT 106 RALLY EΑ5
14 ΑΣΣΟΑΑ ΜΠΑΤΡΗΣ ΑΘΑΝ PEUGEOT 106 ΚΙΤ CAR EA5
15 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚ PEUGEOT 106 S16 ΕΑ6
16 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΒΟΡΓΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA6
17 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑΣ ΚΩΝ PEUGEOT 106 S16 EA6
18 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΠΑΡΑΒΑΝΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ PEUGEOT 106 S16 ΕΑ6
19 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΔΕΛΦΑΚΗΣ ΙΩΑ PEUGEOT 106 S16 ΕΑ6
20 ΑΣΣΟΑΑ ΜΟΥΡΑΤΟΣ ΑΝΔΡ PEUGEOT 106 KIT CAR EA6
21 ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ ΕΥΑΓΓ PEUGEOT 206 KIT CAR A6
22 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΛΠΑ ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ ΓΕΩ RENAULT SPORT Α7
23 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧ FORD ESCORT WRC ΕΑ8
24 ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩ SUZUKI SWIFT EE10
25 START LINE ΝΤΕΚΑΣ ΚΩΝ PEUGEOT 205 GTI EE10
26 ΑΟΠ ΤΕΑΜ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝ PEUGEOT 205 MAXI ΕΕ10
27 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΧΑΣΑΠΗΣ ΤΡ CITROEN AX MAXI EE10
28 ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ ΙΩΑ FORD ESCORT RS2000 EE11
29 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΜΟΥΓΙΟΣ ΘΕΟ FORD ESCORT RS2000 ΕΕ11
30 START LINE ΣΤΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΟΜΗΡΟΣ OPEL ASCONA 400 EE11
31 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΡΟΙΝΙΩΤΗΣ ΣΠ FORD ESCORT RS2000 ΕE11
32 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΛΠΑ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ ΗΛΙΑΣ OPEL ASCONA GROUP 4 EE11
33 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΑΘ FORD ESCORT RS2000 ΕE11
34 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΜΕΛΙΓΚΩΝΗΣ ΑΝΔΡ OPEL KADETT ΕE11
35 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣΧΟΝΔΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ FORD SIERRA COSW ΕΕ12
36 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΤΣΙΩΝΗΣ ΗΛΙΑΣ FORD SIERRA COSW ΕΕ12
37 ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ ΧΡ BMW E21 ΕE12
38 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΔΕΛΛΑΣ ΣΠΥΡΟΣ FORD SIERRA COSW ΕE12
39 ΑΣΣΟΑΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ ΓΕΩ BMW E36 M3 ΕE12
40 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΚΑΠΟΥΡΕΛΑΚΟΣ ΚΩΝ BMW E30 EE12
41 ΑΛΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΚΑΛΚΟΥΝΟΣ ΒΑΣ BMW M3 ΕΕ12
42 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡ FORD SIERRA COSW ΕE12
43 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΛΠΑ ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩ FORD ESCORT COSW EE12T
44 START LINE ΛΙΩΡΗΣ ΠΑΝ FORD ESCORT COSW ΕΕ12T
45 ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠ ALFA ROMEO ALFASUDTI 3D2
46 ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΑΡ RENAULT ALPINΕ A110 2C2
47 ΑΣΣΟΑΑΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜ VW GOLF GTI 3D2
48 ΔΕΔΕΓΚΙΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ FORD ESCORT RS 1800 3D3
49 ΥΠΕΡΙΩΝ ΚΑΚΑΛΗΣ ΓΕΩ FORD ESCORT RS 2OOO 3D3
50 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ ΓΕΩ BMW 2002 TI 2C3
51 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΕΒΝΤΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ OPEL ASCONA 3D3
52 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΚΑΡΝΕΖΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ TOYOTA STARLET K 60 FS
53 ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΝΤΑΚΑΡΗΣ ΙΩΑ SUZUKI SWIFT GTI TUR FS
54 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΜΟΥΤΣΩΚΟΣ ΔΗΜ BMW E30 M5 FS
55 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣΜΗΤΣΙΑΣ ΔΗΜ NISSAN SILVIA FS
56 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΔΕΛΛΑΣ ΙΩΑΝΝ FORD ESCORT MK 2B G5 FS
57 ΑΣΣΟΑΑ ΚΑΤΣΙΜΗΣ ΣΤ AUDI A4 STW FS
58 ΑΣΣΟΑΑ ΠΕΡΑΤΙΝΟΣ ΝΙΚ FORD ESCORT COSW FST
59 START LINE ΠΑΤΣΟΥΡΕΑΣ ΚΩΝ MITSUBISHI EVO IX FST
60 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩ FORD ESCORT COSW FST
3 ΑΣΣΟΑΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΔΙΟΝ PEUGEOT 106 S16 EN2
4 KOMNOΣ NIK CITROEN SAXO VTS N2
5 ΑΣΣΟΑΑ ΠΕΝΕΣΗΣ ΚΩΝ PEUGEOT 106 S16 EN2
6 ΑΛΑ ΤΕΑΜ ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΣΤΡ RENAULT CLIO SPORT N3
7 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΚΑΝΤΖΑΒΕΛΟΣ ΓΕΩ MITSUBISHI EVO IX N4
8 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΛΠΑ ΚΥΡΚΟΣ ΠΑΝ MITSUBISHI EVO IX Ν4
9 ΑΣΣΟΑΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΕΥΘ PEUGEOT 106 RALLY EΑ5
10 START LINE ΝΤΕΚΑ-ΞΗΡΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ PEUGEOT 106 RALLY EΑ5
11 ΑΣΣΟΑΑ ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ ΒΑΣΩ TOYOTA YARIS A5
12 ΑΛΑ ΤΕΑΜ ΜΠΑΤΖΑΝΟΣ ΒΑΣ PEUGEOT 106 RALLY EΑ5
14 ΑΣΣΟΑΑ ΜΠΑΤΡΗΣ ΑΘΑΝ PEUGEOT 106 ΚΙΤ CAR EA5
15 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚ PEUGEOT 106 S16 ΕΑ6
16 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΒΟΡΓΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA6
17 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑΣ ΚΩΝ PEUGEOT 106 S16 EA6
18 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΠΑΡΑΒΑΝΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ PEUGEOT 106 S16 ΕΑ6
19 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΔΕΛΦΑΚΗΣ ΙΩΑ PEUGEOT 106 S16 ΕΑ6
20 ΑΣΣΟΑΑ ΜΟΥΡΑΤΟΣ ΑΝΔΡ PEUGEOT 106 KIT CAR EA6
21 ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ ΕΥΑΓΓ PEUGEOT 206 KIT CAR A6
22 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΛΠΑ ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ ΓΕΩ RENAULT SPORT Α7
23 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧ FORD ESCORT WRC ΕΑ8
24 ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩ SUZUKI SWIFT EE10
25 START LINE ΝΤΕΚΑΣ ΚΩΝ PEUGEOT 205 GTI EE10
26 ΑΟΠ ΤΕΑΜ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝ PEUGEOT 205 MAXI ΕΕ10
27 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΧΑΣΑΠΗΣ ΤΡ CITROEN AX MAXI EE10
28 ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ ΙΩΑ FORD ESCORT RS2000 EE11
29 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΜΟΥΓΙΟΣ ΘΕΟ FORD ESCORT RS2000 ΕΕ11
30 START LINE ΣΤΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΟΜΗΡΟΣ OPEL ASCONA 400 EE11
31 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΡΟΙΝΙΩΤΗΣ ΣΠ FORD ESCORT RS2000 ΕE11
32 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΛΠΑ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ ΗΛΙΑΣ OPEL ASCONA GROUP 4 EE11
33 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΑΘ FORD ESCORT RS2000 ΕE11
34 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΜΕΛΙΓΚΩΝΗΣ ΑΝΔΡ OPEL KADETT ΕE11
35 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣΧΟΝΔΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ FORD SIERRA COSW ΕΕ12
36 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΤΣΙΩΝΗΣ ΗΛΙΑΣ FORD SIERRA COSW ΕΕ12
37 ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ ΧΡ BMW E21 ΕE12
38 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΔΕΛΛΑΣ ΣΠΥΡΟΣ FORD SIERRA COSW ΕE12
39 ΑΣΣΟΑΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ ΓΕΩ BMW E36 M3 ΕE12
40 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΚΑΠΟΥΡΕΛΑΚΟΣ ΚΩΝ BMW E30 EE12
41 ΑΛΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΚΑΛΚΟΥΝΟΣ ΒΑΣ BMW M3 ΕΕ12
42 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡ FORD SIERRA COSW ΕE12
43 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΛΠΑ ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩ FORD ESCORT COSW EE12T
44 START LINE ΛΙΩΡΗΣ ΠΑΝ FORD ESCORT COSW ΕΕ12T
45 ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠ ALFA ROMEO ALFASUDTI 3D2
46 ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΑΡ RENAULT ALPINΕ A110 2C2
47 ΑΣΣΟΑΑΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜ VW GOLF GTI 3D2
48 ΔΕΔΕΓΚΙΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ FORD ESCORT RS 1800 3D3
49 ΥΠΕΡΙΩΝ ΚΑΚΑΛΗΣ ΓΕΩ FORD ESCORT RS 2OOO 3D3
50 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ ΓΕΩ BMW 2002 TI 2C3
51 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΕΒΝΤΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ OPEL ASCONA 3D3
52 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΚΑΡΝΕΖΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ TOYOTA STARLET K 60 FS
53 ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΝΤΑΚΑΡΗΣ ΙΩΑ SUZUKI SWIFT GTI TUR FS
54 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΜΟΥΤΣΩΚΟΣ ΔΗΜ BMW E30 M5 FS
55 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣΜΗΤΣΙΑΣ ΔΗΜ NISSAN SILVIA FS
56 Α.Λ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΔΕΛΛΑΣ ΙΩΑΝΝ FORD ESCORT MK 2B G5 FS
57 ΑΣΣΟΑΑ ΚΑΤΣΙΜΗΣ ΣΤ AUDI A4 STW FS
58 ΑΣΣΟΑΑ ΠΕΡΑΤΙΝΟΣ ΝΙΚ FORD ESCORT COSW FST
59 START LINE ΠΑΤΣΟΥΡΕΑΣ ΚΩΝ MITSUBISHI EVO IX FST
60 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩ FORD ESCORT COSW FST
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου