Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013

ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ: ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΝΝΕΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ!

  "Είδηση" δεν μπορεί ποτέ να είναι η "επανάληψη", ή η αναγγελία ενός αναμενόμενου αποτελέσματος. Είδηση είναι κάτι το νέο, απρόσμενο και σίγουρα έξω από το συνηθισμένο. Και βάσει αυτού του ορισμού, μπορούμε να πούμε ότι στην Ανάβαση Αχλαδόκαμπου που έγινε την περασμένη Κυριακή, η είδηση ήταν ότι για μία σπάνια φορά, και πάντως μετά απο αρκετό καιρό, τον κορυφαίο χρόνο όλων των κατηγοριών δεν είχε ο Λ. Κύρκος με το Escort WRC αλλά ο Σ. Κατσίμης στην πρώτη ολοκληρωμένη εμφάνισή του με το Audi STW.
Απο το πρώτο σκέλος του αγώνα, φάνηκε ότι η μονομαχία του χρόνου (και όχι της νίκης μια και οι δύο οδηγοί αγωνίζονται, καλώς ή κακώς, σε διαφορετικές κατηγορίες) θα δινόταν στο εκατοστό πάνω ή κάτω από το 2'.53". Στο πρώτο σπλιτ ήταν ταχύτερος ο Κύρκος, αλλά στο δεύτερο ο Κατσίμης κάλυψε και απέκτησε μια ελάχιστη διαφορά. Στο δεύτερο σκέλος, ο Λ.Κύρκος έκανε ένα ακόμη πιο γρήγορο πρώτο σπλιτ αλλά άργησε σχεδόν ένα δευτερόλεπτο στο δεύτερο. Αντίθετα ο Κατσίμης ψυχρά επανέλαβε την επίδοση του πρώτου σκέλους, και με 5'.46".70 έγραψε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, με τον Κύρκο να ακολουθεί με 5'.47"19. Και οι δύο φυσικά ήταν πρώτοι στις κατηγορίες τους, στην ΕΕ12Τ και στην F/S αντίστοιχα, όπου ο Ν. Περατινός έμεινε στο 2'.55" των δοκιμών και ο Πατσουρέας με 2'.58" απείχε αρκετά των καθαρόαιμων αγωνιστικών τετρακίνητων. Στις άλλες κατηγορίες, ο Σ. Βοργιάς ζάλισε τον κόσμο με τους χρόνους του και ο κλασσικός Κουρνιάτης επικράτησε στην ΕΕ11 με νεανικό σφρίγος, ενώ ο ταχύτατος Καλκούνος έφερε πρώτη την πράσινη Ε30 Μ3 στην ΕΕ12 Δικίνητα.
'Οσο για τα Ιστορικά, για διάφορες αιτίες μόνο τέσσερα αυτοκίνητα έτρεξαν στον αγώνα της Κυριακής, με τον αγώνα να μην μετράει στο Πρωτάθλημα και τον ταχύτερο χρόνο να έρχεται απο τον Οικονόμου με VW GTi. Είναι σαφές, μετά απο αυτή την εξέλιξη, ότι όπως το 2012 έτσι και φέτος πολύ δύσκολα θα υπάρξει "πρωτάθλημα" Ταχύτητας και Αναβάσεων Ιστορικών. Η ΟΜΑΕ συνεχίζει να μην επανδρώνει Επιτροπή Ιστορικών Sporting και μάλλον είναι ικανοποιημένη με την γερή "πριμοδότηση" που προσφέρουν οι συμμετοχές Ιστορικών στα Ράλλυ και Ράλλυ Σπριντ, γι' αυτό και προσπαθεί να κατευθύνει εκεί τους οδηγούς για να στηρίξει ένα τουλάχιστον θεσμό αυτή τη δύσκολη χρονιά. Κάνουμε λάθος? Οι εξελίξεις και οι ενέργειες των κρατούντων θα αποδείξουν το αντίθετο. Προς το παρόν κρατάμε, με λύπη, τα τέσσερα Ιστορικά του Αχλαδόκαμπου...

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:   www.ethea-live.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου