Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

11ο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ: ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΟΙ Γ. ΝΙΩΡΑΣ-Κ.ΚΑΚΑΛΗΣ (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΜΑΕ)


 Η δεύτερη χωμάτινη ημέρα του 11ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, σηματοδότησε και την αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος. Ο τελευταίος γύρος του θεσμού ήταν και αυτός που έκρινε τον Πρωταθλητή Ελλάδος για το 2012, αφού πριν από την αφετηρία μόλις 4 βαθμοί χώριζαν τους δύο βασικούς διεκδικητές του τίτλου. Έπειτα από έναν συναρπαστικό σε εξέλιξη αγώνα που τα είχε όλα, οι Γρηγόρης Νιώρας-Κωνσταντίνος Κακαλής με το Subaru Impreza N12 κατάφεραν να κερδίσουν τόσο τον αγώνα όσο και τον τίτλο των Πρωταθλητών Ελλάδος. Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι σε απόλυτους χρόνους ταχύτεροι τη σημερινή ημέρα ήταν οι Παναγιώτης Χατζητσοπάνης- Νίκος Πετρόπουλος με το Subaru Impreza N12, οι οποίοι όμως τέθηκαν εκτός αγώνα ύστερα από καταγγελία ότι δέχθηκαν εξωτερική βοήθεια. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ανέβουν μία θέση οι -πλέον- Πρωταθλητές Ελλάδος Γ. Νιωρας-Κ.Κακαλής, που έτσι συνδύασαν την κατάκτηση του τίτλου με νίκη. Οι έτεροι διεκδικητές και σφετεριστές του τίτλου, οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης με το Mitsubishi Lancer EVO IX, έχασαν πολύτιμο έδαφος στη δεύτερη ειδική, ενώ ο καταστροφικός για τους ίδιους αγώνας ολοκληρώθηκε λίγο πριν από το τέλος όταν και είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό, χάνοντας δέκα λεπτά και αποφασίζοντας να εγκαταλείψουν την προσπάθεια τους.
Έτσι, στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ακόμα ένα πλήρωμα που διακρίνεται για την ταχύτητά του στο χώμα, οι «ΤΑΖ»- Κώστας Σούκουλης με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς, οι οποίοι κινήθηκαν γρήγορα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Πιο πίσω, ακολούθησαν δύο ακόμα αυτοκίνητα της κατηγορίας Ν, με τους Παναγιώτη Κωνσταντάκο-Θεόδωρο Σιδεράκη (Subaru Impreza N14) και Γιώργο Κλουβάτο-Ανδρέα Βλαχογένη (Mitsubishi Lancer EVO IX), οι οποίοι είχαν μία από τις πιο ενδιαφέρουσες μάχες της ημέρας, η οποία κρίθηκε στο τέλος υπέρ των πρώτων με μόλις δέκα δευτερόλεπτα διαφορά, με το πλήρωμα του Subaru να συμπληρώνει το βάθρο. Στην πέμπτη θέση της γενικής, και πρώτοι στην κλάση F2, αναδείχθηκαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Μάριος Τσαούσογλου με το MZ ZR 105, όντας και ταχύτεροι από συνδυασμούς με δυνατότερα αυτοκίνητα. Ακριβώς πίσω τους, ακολούθησαν οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Ακράτος με ένα Peugeot 206 Kit Car, που με αυτό το αποτέλεσμα κατάφεραν να πανηγυρίσουν τον τίτλο στην κατηγορία για το 2012.
Αγωνιστικό τμήμα ΕΛΠΑ
11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου