Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012

ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΙΓΕΙΡΑΣ: «ΝΑΙ ΜΕΝ, ΑΛΛΑ»


  Το «ναι μεν αλλά» χαρακτηρίζει την 10η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας που διοργάνωσε στις 11/11 η ΦΙΛΜΠΑ. Και εξηγούμεθα:
·      •   Ναι μεν έγινε –και με καλές επιδόσεις–  η ανάβαση, αλλά τόσο οι συμμετέχοντες όσο και οι θεατές ήταν αριθμητικά λίγοι (έως ελάχιστοι οι δεύτεροι), στερώντας από τον αγώνα την όμορφη, ενθουσιώδη ατμόσφαιρα και την πολύχρωμη εικόνα που συναντάς στα pits και στα πιο ενδιαφέροντα «Κ».
·      •   Ναι μεν η διαδρομή είναι οδηγικά ενδιαφέρουσα και όντως η ΦΙΛΜΠΑ έχει κάνει έργα υποδομών τα προηγούμενα χρόνια (μπαριέρες, parking θεατών), αλλά παραμένουν αρκετά σημεία που χρήζουν βελτίωσης, με κύρια την πετρόχτιστη είσοδο σπιτιού στο Κ1 (φωτ.).
Πέτρινη είσοδος σπιτιού σε γρήγορο κομμάτι, με μόνη προφύλαξη μερικά λάστιχα.












·
Είσοδος (άλλου) σπιτιού πάνω στην διαδρομή.
       •  Τέλος, ναι μεν η διοργάνωση την ημέρα του αγώνα ήταν καλή και γρήγορη (βοήθησαν και οι λίγες συμμετοχές), αλλά το Σάββατο μετά το πέρας του Γ’ Σκέλους Δοκιμών, από μιά στιγμιαία ασάφεια στις επικοινωνίες της –κατά τα άλλα πολύ καλής– οργάνωσης, τα αυτοκίνητα άρχισαν να κατεβαίνουν από τον τερματισμό προς την αφετηρία χωρίς την τελική εντολή του Αλυτάρχη, με αποτέλεσμα το 106 του Σ. Κρέτσα να συγκρουσθεί, σχεδόν μετωπικά, με το αυτοκίνητο της οργάνωσης που ανέβαινε ολοταχώς ακριβώς για να… κατεβάσει τους αγωνιζόμενους! ΕΥΤΥΧΩΣ οι ζημιές ήταν υλικές, αλλά το συμβάν παραμένει και οπωσδήποτε θα τύχει περαιτέρω διερεύνησης από την ΕΘΕΠΑ. (Ο λόγος αυτής μας της αναφοράς είναι, ελπίζουμε, κατανοητός: Στα θέματα ασφαλείας, «εκπτώσεις» ή «αποσιωπήσεις» απαγορεύονται αυστηρώς! Και ναι μεν τα λάθη ανθρώπινα (ουδείς τέλειος), αλλά μόνο αν τα αναγνωρίσουμε θα μπορέσουμε να τα διορθώσουμε, λαμβάνοντας όλες τις πιθανές προφυλάξεις και μέτρα ώστε να μην επαναληφθούν. Ας μην ξεχνάμε δε ότι μόλις προ εβδομάδος δημιουργήθηκε θέμα μεγάλο –και δικαιολογημένα– με το ΙΧ αυτοκίνητο που συνάντησαν μέσα στην Ε.Δ. Τιθορέας οι Χατζητσοπάνης-Σταυρόπουλος στη διάρκεια του Ιστορικού Ακρόπολις. Στην Αιγείρα, για διαφορετικούς λόγους και σε άλλη φάση, υπήρξε και ατύχημα. Πρέπει λοιπόν οι πάντες να κάνουν τα πάντα για να «θωρακισθεί» η οργάνωση αναβάσεων, και το 2013 να μην υπάρχει ούτε καν θεωρητική πιθανότητα να συμβεί κάτι παρόμοιο.
  Μετά τα «ναι μεν αλλά», ας δούμε  και τα του αγώνα: Φοβερή η μονομαχία των Πατσουρέα-Σπάρταλη με τα Mitsubishi EVO στα Ν4, που παρά την ταχύτητα του πρώτου («δεν άφηνε» πουθενά στα γρήγορα κομμάτια υψηλών ταχυτήτων), έληξε, για μία ακόμα φορά, υπέρ του σαφώς πιο «συγκροτημένου» οδηγικά Σ. Σπάρταλη. Μεγάλη η προσπάθεια και του Θ. Κουρνιάτη στην ΕΕ 11 που του έφερε μία δίκαιη και άξια πρώτη θέση, εμπρός από τον ταχύτατο Πατρινό Β. Ντέρμα, επίσης με Ford Escort MK II. Στην ΕΕ 12 Δ ο Π. Ευθυμίου ήταν τρίτος, χωρίς προβλήματα αυτή τη φορά, ενώ μηχανικά προβλήματα αντιμετώπισε ο διεκδικητής του Επάθλου της κατηγορίας Γ. Κεχαγιάς. Στην Ε (και ΕΕ 12 Τ), ο Λ. Κύρκος πήρε την νίκη, παρά το ότι δεν επανέλαβε τον απόλυτο χρόνο των δοκιμών, ενώ ο Γ. Καϊτατζής με το δικό του Escort WRC έκανε ταχύτερο χρόνο στο Β’ Σκέλος, παίρνοντας την δεύτερη θέση εμπρός από τον Λιώρη (επίσης με Escort WRC) που φαινόταν ότι «έψαχνε» την ανάβαση χωρίς να την έχει κάνει ακόμα «δική του». Στην Ομάδα Α, ο Μ Ευθυμίου κινήθηκε πολύ γρήγορα (και χωρίς προβλήματα), παίρνοντας την πρώτη θέση εμπρός από το Mitsubishi  του Α. Τσούλου. Τρίτος ήταν ο Χ. Μάντεσης (και πρώτος στην Α έως 2 λίτρα).

ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ.
Το Ford Escort WRC του νικητή της Ε και ΕΕ 12Τ Λ. Κύρκος.
To EVO του Σ. Σπάρταλη.
Τα αυτοκίνητα της οικογένειας Ευθυμίου: Πρώτος Ομάδας Α
ο Μ. Ευθυμίου, και νικητής ΕΕ 12Δ ο υιός Παναγιώτης.
Ο Θ. Κουρνιάτης πριν το Β’ Σκέλος, βλέποντας το in car video του Α!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου