Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2012

ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΙΓΕΙΡΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 11/11, ΜΕ 52 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

Με 52 συμμετοχές, ένα εξαιρετικά ικανοποιητικό νούμερο δεδομένης της εποχής και της οικονομικής κατάστασης, γίνεται η ανάβαση Αιγείρας από την ΦΙΛΜΠΑ, αυτό το Σαββατοκύριακο. Ανάμεσα στις συμμετοχές βλέπουμε βεβαίως όλους τους "υποψηφίους" για τους φετινούς τίτλους, από τους οποίους θυμίζουμε ότι ο μοναδικός που έχει κριθεί "μαθηματικά" είναι αυτός της κατηγορίας Ε (και ΕΕ12Τ) με Πρωταθλητή τον Λεωνίδα Κύρκο, πολυνίκη και ρέκορντμαν για ακόμη μία χρονιά. Με χαρά βλέπουμε τη συμμετοχή του νεαρού Π. Ευθυμίου αλλά και του Π. Καλκούνου, αμφότεροι με BMW  Ε30 Μ3, ενώ ενδιαφέρον στην κατηγορία ΕΕ12Δ θα δώσει η συμμετοχή του Τάκη Σκαλτσά με ΒΜW E46 M3, o οποίος αυτή τη φορά θα συμμετάσχει στην κατηγορία Ε και όχι στην Formula saloon (που έχει μόνο 2 αυτοκίνητα), κάτι που σημαίνει ότι θα κυνηγήσει τον χρόνο και όχι (μόνο) το θέαμα των πλαγιολισθήσεων (που βεβαίως δεν είναι καθόλου εύκολο και ενθουσιάζει τον κόσμο). 
Εντύπωση προκαλεί το ότι 21 οδηγοί στις συμμετοχές εμφανίζονται ώς "ΦΙΛΜΠΑ Team". Αυτό άραγε σημαίνει ότι είναι μέλη της λέσχης της Πάτρας; Ότι η λέσχη της Πάτρας έχει δημιουργήσει αγωνιστική ομάδα; Ότι η λέσχη "υποστηρίζει" αυτούς τους οδηγούς; Ή ότι αυτοί οι οδηγοί υποστηρίζουν τη λέσχη; Το δικό μας σχόλιο, και η εντελώς φιλική και αντικειμενική παρατήρησή μας, είναι ότι οι οδηγοί θα πρέπει να ανήκουν (εφ'όσον βέβαια το θέλουν) σε μία και μόνο λέσχη, η οποία σύμφωνα με τη λογική θα πρέπει να βρίσκεται κοντά στον τόπο διαμονής τους (ή, εν πάση περιπτώσει, δικαίωμά τους είναι να προτιμήσουν όποια λέσχη θέλουν). Επίσης, είναι απολύτως νόμιμο (και επιθυμητό!) το να προσφέρει κάποια λέσχη μία "χορηγία" σε όσους οδηγούς τρέξουν με τα "χρώματά" της, π.χ. έκπτωση στο παράβολο συμμετοχής (εν είδει πριμ), ή δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχεία κτλ. Δεν είναι όμως δόκιμο το να συγκεντρώνουν "οπαδούς" οι λέσχες στους αγώνες Πρωταθλήματος, και οι οδηγοί θα πρέπει κάποια στιγμή να ενδιαφερθούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τα θέματα που αφορούν την οργάνωση, την ασφάλεια και το κόστος των αγώνων, και όχι να τάσσονται " υπέρ ή κατά" της κάθε Αρχής, Ομοσπονδίας ή Λέσχης. Οι οδηγοί αγώνων θα πρέπει να δημιουργήσουν συνδέσμους καθαρά οδηγών (και όχι οργανωτών) γιατί και οι δύο ρόλοι, καθώς και τα - καλώς εννοούμενα- "συμφέροντα", δηλαδή του οδηγού και του οργανωτή, είναι αδύνατον να συνυπάρξουν: Οι οδηγοί μέσω των συνδέσμων τους (δηλαδή του ΣΟΑΑ, του ΣΟΑΑΒΕ, του ΣΟΑΙΣΤΑ και των όποιων/όσων τοπικών παραρτημάτων τους που υπάρχουν ή θα υπάρξουν) θα πρέπει να είναι πάντοτε "απέναντι" στους οργανωτές, γιατί χωρίς να υποτιμάται η αξία και η προσφορά τους στο Σπορ, δεν πρέπει κανείς να ξεχνάει ότι την ώρα του αγώνα, αυτός που "τα δίνει όλα" αλλά και κινδυνεύει "να τα χάσει όλα", είναι ο Οδηγός (με το "Ο" κεφαλαίο). 
Αυτά γράφονται με φιλική και συναδελφική διάθεση, και βεβαίως χωρίς να διεκδικούν το αλάθητο. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Αιγείρα είναι μία όμορφη και πολύ ενδιαφέρουσα οδηγικά ανάβαση, ενώ οι θεατές έχουν στη διάθεσή τους μεγάλα parking κατά μήκος της διαδρομής (πρέπει φυσικά να σεβαστούν απόλυτα τα ωράρια και τη ροή του αγώνα). 
Ευχόμαστε σε όλους καλή επιτυχία (αν και πολλά θα εξαρτηθούν από τον καιρό), ενώ όσοι τίτλοι και θέσεις στην κατάταξη μείνουν ανοιχτοί μετά την Αιγείρα, θα έχουν την ευκαιρία να "τακτοποιηθούν" στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην Ριτσώνα στις 2/12..


Για τις συμμετοχές του αγώνα, πατήστε ΕΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου