Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013

ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΗΣ Ο.Μ.Α.Ε. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΔΩ. (Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΘΕΜΑ ΗΜΕΡΩΝ).


Δημοσιευθηκε ήδη στην ιστοσελίδα issuu απο το ηλεκτρονικό περιοδικό Τετρακινηση  (που ειναι και διοργανωτής αγώνων 4Χ4, άρα πιθανόν γι' αυτό  είχε άμεση ενημέρωση), το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής και ατομικής ευθύνης που υπέγραψε η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος-ΟΜΑΕ με γνωστή ασφαλιστική εταιρεία και με ισχύ απο 5-4-2013 εως 4-4-2014. Ενδιαφέρον έχει το ότι ως διευθυνση της ΟΜΑΕ αναγράφεται αυτή της ΕΛΠΑ στην Μεσογείων και όχι η νεα στο Χαλάνδρι αλλα υποθέτουμε οτι αυτό είναι τυπικό μια και δεν υπήρχε χρόνος να αλλάξει σε όλα τα επίσημα έγγραφα της Ομοσπονδίας η διεύθυνση. Φυσικά, απο πέπλο μυστηρίου καλύπτονται οι λεπτομέρειες της διευθέτησης των διαφόρων θεμάτων με την ΕΛΠΑ, και συνιστούμε να βγει κάποιος υπεύθυνος  και να κάνει αναλυτική ενημέρωση για τα πάντα, μια και διαφορετικά θα είμαστε υποχρεωμένοι να ακούμε το ραδιο αρβύλα από τη μια μεριά και τους γλείφτες και τους κόλακες απο την άλλη, που  καταρρίπτουν το ένα μετα το άλλο τα ρεκόρ δουλικότητας, προσπαθώντας να πιάσουν στασίδι στη νέα κατάσταση!              
 Όλα ωραία λοιπόν, και όπως σας διαβεβαιώνουμε εδώ και δύο μήνες, οι αγώνες οσονούπω ξεκινούν. Φυσικά, αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις καθως και η ενημέρωση για τον τρόπο έκδοσης λισάνς- δελτίων αθλητού, που είναι κάτι τυπικό και θα ρυθμιστεί εύκολα κατα την άποψή μας. Αυτό που θα χρειαζόταν ο χώρος γενικά σήμερα και οι αγωνιζόμενοι ειδικότερα, θα ήταν μια συνεχή ροή ενημέρωσης απο τον Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων, τον οποίο δυστυχώς η Ομοσπονδία όχι μόνο αγνοεί τον τελευταίο καιρό αλλά και του "αρνείται/στερεί" τον θεσμικό του ρόλο, μια και ο Συνδεσμος των οδηγών θα έπρεπε πρώτος να έχει ενημερωθεί για τα ασφαλιστήρια συμβόλαια και όχι να τα αναζητά στα  fora και στο Tetrakinisi - mag. Ομως αυτη τη στιγμή προέχει το να επέλθει ηρεμία, ισορροπία και (νεα) τάξη στα αγωνιστικά πράγματα για να επανεκκινήσει σε νέες βάσεις το σπορ. Αργότερα, μοιραία, θα συζητηθεί το ποιός και γιατί έπραξε πως και τι, όχι μόνο "για την ιστορία" αλλα και για μελλοντικά διδάγματα.


Διαβάστε το ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΕΔΩ

Διαβάστε το ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΡΟΣ ΤΡΙΤΟΥΣ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου